3 Mart 2016 Perşembe

Deri Cuzdan

Deri Cüzdan--Leather Wallet--


Malzemeler-Materials


Deri
Deri Cüzdan

Deri Pedi

Deri Astarı

Mıknatıslı Çıtçıt

Deri Bıçagı

Mumlu ip yada Deri sırım

Kapalı Rivet


Yapılışı:

Deri Cüzdan Kalıbı

1-Yan tarafta resim de görüldügü gibi, arka parça kapakla birlikte

kesilebildigi gibi , eger malzemeniz az ise kapagı ayrı kesip

birleştirebilirsiniz.

Ön tarafı da parçalı derilerde birleştirerek kestim.

Astara ise nüfus cüzdanı girecek büyüklükte bir cep ekledim.

Not: Bu cüzdan parça derilerden yapılmıştır.

2-Cüzdanı birleştirmeden önce, yaban gülü  kestim , ocak üzerinde teflon tava da  hareketlendirdim. Ve zımba ile ön parçaya tutturdum ve her iki parçayı astarladım.


Leather Wallet

3- Yan tarafta gördügünüz gibi, çiçegi eklenmiş , mıknatıslı çıtçıtı eklenmiş ve astarlanmış ön ve arka parçaları birleştirip cüzdanı tamamlamaya başlayabiliriz.




Veeee cüzdan bitti.

Elimize yüregimize saglık.

Deri Cüzdan-Leather Wallet





















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder